|

השאירו פרטים

השאירו פרטים »

עיצוב האף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח – לא צריך להיוולד עם אף סולד, אפשר לעצב כזה בחצי שעה!
זמן השיקום המקוצר, מיעוט הסיכונים ותופעות לוואי בהשוואה להליך כירורגי וגם העלות הנמוכה, כרבע ממחירו של ניתוח אף – הופכים את פיסול האף ועיצוב האף לטרנד הבא בעולם טיפולי היופי.

מדובר בטיפול קצר (עד 30 דקות) עם זמן החלמה קצר ועם מעט תופעות לוואי. מטופלים רבים מדווחים על שביעות רצון גבוהה מהתוצאות האיכותיות לתקופה של כשנתיים ואף יותר.
על מנת לסבר את האוזן ביקשנו מאתי זוהר, מנהלת חטיבת האסתטיקה, לשפוך אור על הטיפול המהפכני.

"מדובר בהליך פשוט למדי, שאינו פולשני כמו ניתוח אף, ולכן נמנעים כל הסיכונים הכרוכים בכך, ומביא לתוצאות מיטביות עוד באותו היום!", מציינת גב' זוהר.
"מכיוון שהאף הינו איבר השוכן במרכז הפנים, לא ניתן להתעלם ממנו, לחיוב או לשלילה. הוא משפיע משמעותית על הדימוי העצמי ועלול להביא לפגיעה בתחושת הביטחון במידה וקיים פגם אסתטי"

"שינוי מראה האף משפר את מראה הפנים בכללותם, ואף מייפה ומצעיר אותם. זו הסיבה כי ניתוחי אף הינם מבוקשים ביותר בכל גיל. עם זאת, מדובר בהליך כירורגי המתבצע בהרדמה ונושא בחובו גם סיכונים ותופעות לוואי. לשמחתנו, אנחנו יכולים לסייע ללקוחותינו להגשים את חלומם לאף מושלם!".

טיפול זה מבוצע בהזרקה בלבד , ולכן לא כרוך בכאבים מיותרים ובצורך בהרדמה מקומית. מדובר בטכניקה חדשנית המספקת פתרון יעיל לשיפור צורת האף ולתיקון הפגמים שבו, כמו בליטה במרכז האף, חוסר סימטריה, אף עקום ואף שקוע. כמו כן ניתן לבצע בהצלחה גם הרמה של חוד אף נפול, תוך הפיכתו לסולד יותר, חידוד קצה האף וכו'.

"פיסול אף ועיצוב אף מתאים במיוחד לגברים, נשים ובני נוער הסובלים מדבשת באף ומעוניינים לשפצה, וכן לעדן את הנחיריים". כך מסבירה מנהלת חטיבת האסתטיקה, ומדגישה את חשיבות תשומת הלב לצרכיו ולרצונותיו של הלקוח תוך בדיקה קפדנית של הנתונים הרפואיים.
"מדובר בפתרון חדיש לכל מי שחושש מסיכוני ההליך הכירורגי, או מי שחווה ניתוח אף כושל. הטיפול הפשוט שאינו פולשני מתאים לכל מי שמעוניין בתהליך החלמה מינימלי.
עד כדי כך שהוא נהיה להיט בקרב מי שרוצה להתחדש באף סולד זמן קצר לפני אירוע חשוב".

בטיפול משתמשים בחומצה היאלורונית כחומר מילוי. היא מתמזגת בטבעיות עם הרקמות, ואין חשש לסיבוכים או סיכונים מיותרים.

בפיסול אף ניתן להשתמש גם ברדיאס, שהינו עיבוד של חומצה היאלורונית. הרדיאס מורכב מהידרו קסייפטיט קלציום, המצוי ברקמת העצם.
מדובר בחומר המילוי הדרמי המאושר על ידי ה-FDA האמריקאי. היתרון שלו ניכר בזמן הספיגה הארוך שלו בגוף, הנמשך כ-18 חודשים.
כך שהזרקה אחת ממנו באף תשמר את התיקון האסתטי לפרק זמן מכובד של שנתיים או אף יותר.

התיקונים יתבצעו בגב או בהיקפי האף, בליטות גבנוניות וחוסר סימטריה, כאשר ההליך כולו יימשך כ-15-30 דקות בלבד.
החזרה לשגרה הינה מהירה ומידית, והמחמאות בנוגע לצדודית האסתטית לא תאחרנה להגיע!

זמן השיקום המקוצר, ללא סיכונים ותופעות לוואי, והעלות הנמוכה, כרבע ממחירו של ניתוח אף – הופכים את פיסול האף לטרנד הבא בעולם האסתטיקה

השאירו
פרטים
»

השאירו פרטים »

*בכפוף לתנאי השימוש והתקנון

לקבלת שיחה מנציג מלאו פרטיכם או חייגו – 2273*

דילוג לתוכן