כתב השירות – הסרת שיער בלייזר

א. תנאים עסקיים

1. עסקת “אזורים”

זוהי השיטה הקלאסית והנהוגה במרבית המכונים:
הלקוח רוכש טיפולים באזורי גוף מוגדרים ובכמות מוגדרת
בעסקת אזורים – לא ניתן להמיר אזור שבחבילה שנרכשה, לאזור אחר בגוף
הטיפול הוא אישי ואינו ניתן להעברה לאחר.
הודות לרכישה המרוכזת של חבילת טיפולים, בין 8-12, הלקוח נהנה מהנחה מקסימלית לטיפול בודד.
זוהי בד”כ החבילה המשתלמת ביותר, למי שיודע בדיוק באיזה אזורים הוא רוצה להסיר שיער ורוצה להשיג שיפור מקסימלי.

2. עסקת “כוכבים” 

כל טיפול, בכל אזור, מוגדר במחירון “כוכבים” (ראה באתר זה).
בעסקה זו הלקוח רוכש כמות כוכבים בהתאם לתקציבו ורצונותיו.
עסקה זו יקרה  אך במעט (כ-10%) מעסקת “אזורים”, אך היא מאפשרת להעביר את יתרת הטיפולים מאזור לאזור ואף 
לאדם אחר.
עסקה זו היא מעניקה ללקוח את מקסימום חופש הבחירה ומאפשרת ניצול מרבי של החבילה הנרכשת.

3. תוקף זמן הטיפול 

תוקף הטיפולים הוא 5 שנים בהתאם למסמכי העסקה, וכמות הטיפולים, כפי שמפורט במסמכי העסקה.
לאחר סיום תאריך התוקף, הזכות להמשך טיפול תפקע.

4. המכשירים

אך ורק מכשירי לייזר ! (איננו משתמשים במכשירי IPL  או בכינויים “אינפרא-רד” הנחשבים לבעלי יעילות נחותה).
כל המכשירים הם מדגמים מתקדמים, מאושרי FDA או CE ומשרד הבריאות הישראלי.
המכשירים הזמינים בכל עת, בסניף מסוים, עשויים להשתנות, ו- Care  אינה מתחייבת למכשיר קבוע לכל הטיפולים. 

5. מקום השירות

אנו מעניקים שירות הסרת שיער ב- 30 סניפים ברחבי הארץ וסניפים נוספים עומדים להיפתח.
הרשימה המלאה של הסניפים הפעילים נמצאת ומפורסמת באתר האינטרנט של החברה.
הלקוח רשאי לבחור את הסניף בו יטופל, בכל עת.

6. תוצאות ותאום ציפיות

מטרת הטיפול: להשיג הפחתה קבועה וניכרת בכמות השיער, וזו אכן מושגת לשביעות רצונם הרבה של מרבית 
המטופלים.
מס’ הטיפולים הנדרש להשגת הפחתה משתנה מאדם לאדם, בהתאם לתכונותיו האישיות ולציפיותיו. 
יש להביא בחשבון כי ישנם מקרים בהם התוצאה לא תושג במלואה או לא תושג כלל.
למען הסר ספק: אנו מתחייבים לטפל בלקוחותינו במסירות ובמיומנות המירבית שהתחייבנו אליהם – אך איננו מתחייבים לתוצאות הטיפול והן משתנות מאדם לאדם.
שיער פלומתי עלול שלא להגיב לטיפול.

שיער חסר גוון, ג’ינג’י או בהיר אינו מגיב כלל.
במקרים נדירים אף תיתכן צמיחה מוגברת, אף כי לא הוכח קשר בין צמיחה כזו לטיפול הלייזר אבל גם לא העדרו של       
קשר כזה. 

7. המטפלות

טיפולי הסרת השיער בלייזר מבוצעים ע”י עובדים שאינם רופאים. מרביתן של המטפלות הינן קוסמטיקאיות שעברו את עיקר הכשרתן במסגרת מקום העבודה ועל סמך הוראות והנחיות יצרני המכשור ובהסתמך על ניסיון רב שנים שנצבר בתחום הסרת שיער בלייזר, בארץ ובעולם. 
משמעות הפיקוח הרפואי היא כי במקרה של כוויה או תגובה חריפה ובלתי צפויה של העור ניתן להסתייע ברופא מצוות 
המכון.
החברה איננה מתחייבת למטפלת קבועה בכל מהלך הטיפולים.

8. קביעת תורים בטלפון 

אנו מעדיפים לצמצם למינימום ההכרחי את קביעת התורים בטלפון.
כיום אנו מציעים שירות זה בעיקר לאוכלוסיות שאין להם גישת אינטרנט (בעיקר לחרדים, מבוגרים, או שאינם דוברים עברית רהוטה)
קביעת תורים בטלפון לפעמים כרוכה בהמתנה מיותרת על הקו, יוצרת תרעומת ומפריעה למזכירות לתת שירות ראוי.

9. קביעת תורים באינטרנט

הדרך המועדפת, היעילה והזולה.
כל קביעת התורים לטיפולי הסרת שיער מתבצעת באמצעות האינטרנט בלבד. 
השרות זמין 24 שעות, ללא המתנה, מציג את כל מגוון האפשרויות בפני הלקוח ומדויק .
זמין באתר האינטרנט, באתר מותאם לניידים ובאפליקציות. 

10. ביטול תור 

ביטול תור בטווח הקצר מ 48 שעות מזמן הטיפול או אי הגעה לתור שנקבע – יחויב כטיפול שבוצע וירד ממניין הטיפולים שנקנו.
לנוחיות הלקוחות  אנו מתזכרים את מועד התור לטיפול ע”י SMS ואימייל לפני המועד האחרון לביטול, ביטול התור מתאפשר גם באמצעים אלו.

11. משוב הכרחי על הטיפול הקודם

בעת קביעת כל תור לטיפול יש גם להשיב על שאלון משוב שירות ויעילות קצר.
מענה לשאלות אלו חיוני כדי לתת שירות יעיל ואיכותי לכל לקוח.

12. לוחות זמנים

למרות כל מאמצינו הרבים, עשויי להיווצר עיכוב בכניסה לטיפול עקב תקלות בלתי צפויות. אנו משתדלים להתריע על תקלות ועיכובים מייד עם התרחשותן.

13. ביטול עסקה

ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מיום ההתקשרות בכפוף לתשלום דמי ביטול של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, (דמי הביטול ייגבו משווי העסקה במלואה ולא משווי המקדמה אם שולמה כזו).
אם בוצעו כבר טיפולים מתוך חבילה – יש לשלם עבור השירותים שניתנו עד למועד הביטול: טיפולים אלו ישולמו לפי תעריף של טיפול בודד ללא מבצעים והנחות (ולא כחלק יחסי של מספר הטיפולים ששולמו בעסקה, כפי שמופיע בטופס העסקה).
 עמלת החזר אמצעי תשלום:
הן במקרה של ביטול והן במקרה של החלפת אמצעי תשלום ביוזמת לקוח.
בגין הוצאת צ’קים שהופקדו לבנק – על הלקוח לשלם את עלות משיכתם לפי תעריף של 25 ₪ למשיכת צ’ק בודד.
בגין ביטול תשלום שבוצע באמצעות כ.א – יחויב הלקוח עמלת סליקה כפי שאנו מחויבים בחברת האשראי, בשיעור של 0.9% משווי העסקה.

14.סמכות שיפוט

בכל מחלוקת הנוגעת להסכם זה, סמכות השיפוט הבלעדית היא לבית המשפט בתל אביב.

15. מצגת מלאה

בעת פגישת הייעוץ הלקוח מתבקש לצפות במצגת המתארת את התהליך הטיפולי, התוצאות הצפויות ותופעות הלוואי האפשריות. 

ב. הטיפול עצמו

1. שיזוף 

לא ניתן לבצע טיפול על עור שזוף מחשש מוגבר לכוויה.
 לקוח שיגיע  לטפול כשעורו שזוף –  לא יטופל וטיפול זה יפחת ממניין הטיפולים לו הוא זכאי.
אסור להיחשף לשמש 10 ימים לפני ואחרי הטיפולים.
בכל תקופת הטיפולים, בעת חשיפה לשמש, חובה להימרח בקרם הגנה. 

2. מניעה לטיפול

‘ראוקטן’: אין  לטפל במי שנוטל תרופות ‘ראוקטן’ ולפחות 3 חודשים מתום הטיפול
מחלות או מצבים רפואיים ידועים אחרים:  ‘פסוריאזיס’ באזור המטופל.
אנו לא רואים מניעה לטפל בזמן הריון, כי מטעמי זהירות מופלגת איננו מטפלים באזור הבטן.

3. הכנה לטיפול

כדאי להימנע מלמרוח את האזור המטופל בקרם גוף. אין להשתמש בדאודורנט או בבושם באזור המטופל ביום הטיפול.
טיפול באזורים אינטימיים כגון: פס ישבן, מפשעות, יש להגיע לאחר מקלחת ושטיפה טובה של האזורים שכן הם נוטים להוות קרקע לחיידקים. ההיגיינה באזורים אלו חשובה, במיוחד הן עבור הלקוח והן עבור המטפלת.
טיפולי מפשעה לנשים – מומלץ לא לטפל בזמן מחזור – גם משום שהטיפול עשוי להיות כואב יותר וגם פחות נעים לשני הצדדים. נשים שבכל זאת רוצות לבצע טיפול בזמן מחזור, יש להגיע לטיפול עם טמפון.
טיפולים באזור הפנים – יש להגיע ללא איפור.

4. גילוח לפני הטיפול

יש להתגלח בבית – בתנאים נוחים של מקלחת מים חמים וסבון, ערב לפני הטיפול.
במידה ומדובר בחלק גוף אחורי – היעזרו בחבר/ה. 
במכון, הגילוח נעשה על עור יבש ובתנאים פחות נוחים. בנוסף, גילוח ביום הטיפול עלול לגרום לגירוי יתר של העור והופעת פצעונים.
למטופלות באזור הפנים – מומלץ שלא לגלח בעצמן. המטפלות יעשו זאת ביום הטיפול.
(אפשר לקצר את השערה במספריים קטנות, עד גובה פני העור, למי שלא יכולה לחכות עד יום הטיפול).

5. קעקועים

 יש להקפיד ולכסות קעקועים בזמן הטיפול- מחשש לפגיעה בקעקוע מקרן הלייזר.

6. כאבים: 

הטיפול כרוך בכאב מסויים והוא נסבל, בצורה שונה, ע”י לקוחות שונים.
להפחת הכאב אנו משתמשים, תוך כדי התהליך, בקירור (פנימי או חיצוני) יחד עם מכשיר הלייזר. במרבית המקרים קירור זה מספק להפחתת הכאב.
ללקוחות רגישים יותר, ניתן למרוח, על האזור המטופל, משחת אלחוש מקומי מסוג ‘אזרקאין’, שעה לפני הטיפול. משחה זו מסופקת על ידינו ועל חשבוננו.

7. כווויה 

מהות הטיפול בלייזר הוא ניסיון לשרוף את שורש השערה מבלי לפגוע בעור המקיף אותו. על כן, באופן הטבעי  – טיפולים בלייזרים עלולים לגרום לכוויות. 
לפי סטטיסטיקה שניהלנו בשנתיים האחרונות, ההסתברות היא פחות מ-2 אירועי כוויה לכל 1,000 טיפולים.

8. תהליך הריפוי של כוויה הוא:

בימים ראשונים לאחר כוויה, התגובה היא בד”כ אדמימות וצריבה, אך  עשויים להתפתח גם שלפוחיות, נפיחות של העור, הפרשות או זיהום שעשוי להיות  מלווה בכאב.
 לאחר השלב הסוער האדמומיות מכהה ומגלידה ואזור הכוויה עשוי לקבל גוונים כהים מחום עד שחור ולהתלוות ביובש, גרד או עקצוצים. 
ימים ספורים לאחר מכן הגלדים נושרים (קילוף של העור) והעור שוב ורדרד ובהדרגה חוזר לצבעו הטבעי. 
בסוף תהליך ההחלמה יתכנו שינויים בגווני העור : פיגמנטציה (כתמים כהים) ו/או היפופיגמנטציה (כתמים לבנים), שגם הם ייעלמו בהדרגה לאחר פרק זמן נוסף, שעשוי להימשך מספר חודשים עד שנה (במקרים נדירים ייתכן ותישאר צלקת).

9. הטיפול באירוע כוויה

לצוות המטפל, בכל הסניפים, יש ידע וניסיון רב בטיפול השגרתי בכוויות הנגרמות מטיפולי לייזר.
לעזרתנו, בכל עת, עומד צוות של רופאים המועסק על ידנו ויכול לתת סיוע נוסף.
בכל אירוע כוויה, אנו מבקשים מהלקוח לצלם את כל תהליך הריפוי עד להחלמה מושלמת למעקב, לסיוע בטיפול נאות מרחוק ולתיעוד.

10. לאחר טיפול – באותו היום

העור לאחר הטיפול מגורה, הנקבוביות פתוחות, מרקם העור עשוי להיות אדמומי, ודומה לתגובה האינדיבידואלית לאחר מריטת שיער בשעווה. תגובה זו עוברת תוך מס’ שעות עד ימים ספורים.
מומלץ להתקלח במים פושרים וללא סבון. מים חמים מידי עלולים לגרום לתחושת צריבה בעור.
שימוש בקרמים על האזור המטופל – לא מומלץ (גם לא במשחת אלוורה), יכול לייצר גירוי בעור ואדמומיות שבכול מקרה תעבור לבד, תוך כמה ימים .
שחיה בים, בבריכה ו/או סאונה, יומיים אחרי הטיפול, יכולה לגרום לגירוי העור ועל כן, מומלץ להימנע מכך. 
הזעה מוגברת, במשך 24 שעות לאחר הטיפול, יכולה במצבים מסוימים (בעיקר אצל גברים), להוביל לדלקת בזקיק השערה. לכן מומלץ להימנע ממצבים כגון : אימון בחדר כושר.

11. לאחר הטיפול – שבוע עד 10 ימים 

לאחר הטיפול, תתחיל יציאה של השערות שטופלו.  השיער יצמח וירגיש כמו אחרי גילוח – לא להיבהל ..  מדובר בשערה שהשורש שלה הושמד ולכן הגוף פולט אותה בהדרגה מחוץ לו. בסוף התהליך, לרוב השערה פשוט נושרת ללא שום מאמץ.  האזור יהיה חלק עד לצמיחה הבאה.
מומלץ לתת לשערה לצאת לבד – היא תנשור מעצמה.
מקלחת וניגוב האזור נגד כיון הצמיחה יכולה לעזור.
מומלץ לא לגלח את השערה הזו אך אין מניעה לכך (הגילוח עשוי להאריך את זמן הנשירה הסופי).

12. תיקונים בטיפול

לעיתים, ייתכן והאזור שטופל זקוק לתיקון וזאת רק לאחר אבחון של הצוות המקצועי. במקרה כזה הלקוח מתבקש להגיע לסניף בתאום עם המזכירות, כ- 3-4 שבועות לאחר הטיפול כשהאזור אינו מגולח. בטיפולי הסרת שיער בפנים יש להגיע לסניף לאחר שבוע עד שבועיים מיום הטיפול. 

13. פערי הזמן בין הטיפולים 

בטיפולים הראשונים (טיפולים מס’ 1-3), מומלץ לקבוע תור להמשך טיפול בין חודש וחצי לחודשיים, לאחר הטיפול. 
לאחר מכן, הפערים בין טיפול לטיפול הולכים וגדלים.
אין צורך להאריך את השיער לפני הטיפול הבא, מרגע שמתחילה צמיחה על האזור המטופל (צמיחה מלאה ולא שערות בודדות), יש לקבוע תור לטיפול הבא.

14. הסרת שיער באמצעים אחרים בין הטיפולים

הסרת שיער באמצעים אחרים המסירים את השערה מהשורש (כגון: שעווה, פינצטה, חוט, מכונות ביתיות), בכול תקופת הטיפולים – לא מומלצת. אם יש רצון או צורך עדיף כמובן לגלח. אם בכול זאת בוצעה מריטת שיער מהשורש, יש להמתין לצמיחה מחודשת של השיער ואז להגיע לטיפול.

15. צילומים לפני ואחרי 

החברה מבקשת לצלם את האזור המטופל רק במקרה בו אנו מזהים נגעים מסוגים שונים באזור. 
התמונות נשמרות תוך הקפדה ושמירה על צנעת המטופל.

16. העתק תיק לקוח

הלקוח זכאי ויקבל בפועל העתק מכל טופס עליו הוא  חתום במעמד חתימתם.
ככל שיידרש, צילום תיק רפואי כרוך בתשלום בגובה של 280 ₪. את הבקשה בצירוף התשלום יש להעביר למשרדינו 
בכתובת אבן גבירול 30, קומה א’, תל אביב. קבלת התיק (הכולל צילומים במידה וקיימים, העתק עסקה, כתב שירות, 
מצב מטופל ) תתבצע לאחר ביצוע התשלום.

פתיחת תפריט נגישות
×

הצהרת נגישות

 רמת נגישות האתר

האתר מונגש בעזרת תוספי נגישות ועריכת קוד האתר בהתאמה להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט כמפורטים כאן>  WCAG 2.0  לרמה  AA.

כיצד ההנגשה באתר עובדת ?
באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת את פתיחת כפתורי ההנגשה. יש לבחור את הנושא המבוקש בתפריט ולהמתין לטעינת הדף.

מה נמצא בתפריט ההנגשה ?

משוב
במידה ונתקלתם בחלק ממבנה ו/או תוכן האתר, אשר מגביל את נגישותכם אליו,
אנא כתבו אלינו לכתובת דוא"ל  Accessibility@care.co.il

הבהרה
אנו עושים מאמצים ככל הניתן על מנת לאפשר גלישה נגישה בכל דפי האתר.
אנו בתהליך מתמשך ובמאמצים לשפר את נגישות האתר באופן מיטבי , ככל האפשר.
יתכן ויתגלו באתר דפים שההנגשה בהם טרם הושלמה, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים על מנת להנגיש אותם.
אנו ממשיכים במאמץ מתמיד לשפר את רמת נגישות האתר ,וזאת על מנת לאפשר שימוש באתר לכלל הגולשים, לרבות אנשים עם מוגבלויות.