|

השאירו פרטים

השאירו פרטים »

הסרת שיער לגברים

במשך שנים רבות נמנעו גברים מלהסיר את שיערותיהם (בגוף או בפנים), שכן הדבר היה נחשב לטאבו. בעשורים האחרונים לעומת זאת, יחד עם התנפצותן של סטיגמות ישנות, חלה התעוררות במודעות החברתית לטיפוח הגוף.

גברים רבים החלו להסיר שיער – תחילה בשימוש בשיטות מיושנות ולא יעילות (מריטה, גילוח, שעווה וכו'), ולבסוף הבינו גם הם – הסרת שיער בלייזר היא השיטה היעילה ביותר מכל הבחינות: התוצאות טובות ואחידות יותר, הן נשארות לאורך זמן רב יותר, ישנם פחות כאבים, ואפילו המחיר – זול יותר, בייחוד כשמחשבים את העלויות המצטברות במשך שנים של מוצרי הסרת שיער ביתיים.

ועתה לעובדות

שיעור הגברים המשתמשים בשרותי הסרת שיער בלייזר הולך וגובר.
אזורי הגוף המבוקשים ביותר לטיפול הם (לפי סדר זה): גב וכתפיים, חזה, בטן, צוואר, ישבן, עצמות לחיים ואוזניים. אזורים אחרים בהם נהוג לבקש דילול בלבד הם רגליים וידיים.

ובאשר למכשור

הלייזרים של הדור העכשווי מתבססים על טכנולוגיית DIODE – מוליכים חשמליים המוליכים בצורה יעילה את אנרגית קרן הלייזר.
גם מכשירים הפועלים בטכניקה של הבזקי אור (IPL) מבצעים "קמבק", בגרסה מעודכנת ויעילה יותר מאחיהם של שנות התשעים.
מכשירים אלה אכן הוכיחו שיפור ניכר בתוצאות שהם משיגים, והיום ניתן להגיע להפחתה משמעותית של השיער לטווח ארוך יחסית.

התשובה משתנה ממטופל למטופל, ובהתאם לסוג השיער, לגיל המטופל, האזור המטופל וצבע השיער.
אין באמת יכולת לנבא את כמות הטיפולים המדויקת שנדרשת, מכוון שכל מטופל מגיב לטיפול באופן שונה מהאחר.
הניסיון שלנו מלמד שזה נע בין 5-20 טיפולים. זהו נתון משתנה ותלוי בגורמים שונים כגון: גנטיקה, גיל המטופל, אזור הטיפול וחשוב לא פחות התוצאה הרצויה.
ישנם גברים שמחפשים רק דילול, וישנם גברים שרוצים להיפטר מכמה שיותר שיער.

עבורכם מדובר בבשורה! רובכם תיהנו מתוצאות מעולות במעט טיפולים. ואלו מכם שעוד לא נושקים ל-40: בין הטיפולים תהיו חלקים לתקופה שבין חודשיים ומעלה.
ככל שמתקדמים עם הטיפולים כך מרווח הטיפולים גדל, וזאת משום שקצב גדילת השיער הופך איטי יותר.

מסיבות שחלקן ידועות וחלקן לא – הסרת שיער בלייזר משפיעה באופן שונה על גברים ונשים. ובכל זאת – גם אתם תגיעו לתוצאות, אבל יהיה צורך במספר גדול יותר של טיפולים.
למה? מכוון שישנם זקיקים רדומים שעתידים להתעורר בשלב מאוחר יותר. הלייזר מטפל רק בזקיק פעיל (זקיק שנימצא בשלב צמיחה), את הזקיקים הרדומים הלייזר לא מזהה.
הזקיקים הרדומים מתעוררים בנקודות זמן שונות. תוך כדי טיפול עלולים להתעורר זקיקים באזורים שונים בגוף (לאו דווקא באזור המטופל) וזה קורה ללא קשר לטיפול עצמו, אם כי לתהליך התפתחותו הפיזיולוגית של המטופל.

אלו מכם שעוד לא הגיעו לגיל 20, כנראה שתצטרכו לחכות מעט – טיפולי הסרת שיער בלייזר בגילאים אלו נמצאו פחות יעילים, ולרוב אין אנו ממליצים עליהם.לקריאה נוספת בנושא, אתם מוזמנים לעיין במאמר הבא, העוסק בהסרת שיער בגילאי העשרה.

מומלץ להגיע לטיפול מגולחים (את הגילוח מומלץ לבצע ערב הטיפול). הטיפול מתבצע ע"י טכנאית מנוסה שמחליקה את ידית הטיפול על פני האזור המטופל. יתחיל תהליך נשירה תוך כ- 3 שבועות מיום הטיפול.

תיתכן אדמומית בעור שחולפת תוך שעות אחדות, לעיתים נוצרות מעין "פפולות", בצקות קטנות, אשר גם הן נעלמות יחד עם האדמומיות. תופעת לוואי נוספת שעלולה להתרחש היא כוויה, לרוב מדובר במשהו שטחי שחולף ולא משאיר סימן.

אין סיכונים מיוחדים פרט למה שנכתב בפסקה לעיל. ישנן דעות קדומות לגבי נזק עתידי מקרני הלייזר- חשוב לנו להסיר כל ספק בעניין כבר בהתחלה – הלייזר אינו גורם לסרטן בשום אופן. הלייזר מופק ע"י קרינה שאינה מייננת. על פי כל מחקר מדעי ועל סמך מאות אלפי המטופלים שלנו במהלך השנים – אין אפילו רמז לקשר בין הסרת שיער בלייזר לבין מחלת הסרטן.

ועוד כמה נתונים:

לעתים, טיפול הסרת שיער כרוך בעקצוץ קל. הדבר משתנה מאדם לאדם ותלוי באזור המטופל. כל אחד חווה את הטיפול בצורה שונה, אבל מה שבטוח- לא חייבים לסבול! ניתן למרוח משחת אלחוש כ-40 דקות לפני הטיפול.
במכשיר הסופרנו טיטניום שנמצא בכל אחד מסניפי הרשת, הטכנולוגיה היא SHR ולכן הטיפול בו הרבה פחות כואב.
משך טיפול ממוצע של גב מלא וכתפיים אורך כ- 60 דקות, אך זה נתון שיכול להשתנות ממכשיר למכשיר. משך טיפול של חזה ובטן אורך כ- 45 דקות לערך, וטיפול אוזניים אורך רק מספר דקות ספורות.

תוצאות

מי שמבטיח לכם שבתוך כך או כך טיפולים השיער ייעלם, או שתהיו חלקים כליל לנצח – כנראה לא אומר לכם את כל האמת. לא ניתן להבטיח תוצאות מכיוון שלא ניתן לצפות אם יתפתחו זקיקים חדשים בעתיד.

בין הטיפולים תהיו חלקים, ומה שיצמח אחר כך יהיה שיער עדין ורך יותר, אשר ילך ויפחת עם התקדמות הטיפולים. התוצאה: הידללות השיער וגם הוא פלומתי. תוכלו ליהנות ממראה אסתטי ונאה יותר, לכל הדעות.

 לקביעת פגישת יעוץ חינם חייג עכשיו 2273*, או השאר פרטים.

השאירו
פרטים
»

השאירו פרטים »

*בכפוף לתנאי השימוש והתקנון

לקבלת שיחה מנציג מלאו פרטיכם או חייגו – 2273*

דילוג לתוכן