|

השאירו פרטים

השאירו פרטים »

טיפול בהזעת יתר ע"י בוטוקס

טיפול בהזעת יתר באמצעות טיפולי בוטוקס הוא הפתרון המועדף, הן ע"י הרופאים המטפלים והן ע"י מטופלים שעברו את התהליך. טיפול זה נמצא כטיפול יעיל לפתרון הזעה מוקדית ומוגברת.
לטיפול בהזעת יתר בבוטוקס יש חיסרון בולט אחד – הטיפול הוא זמני, כלומר האפקט נשמר לפרק זמן של ארבעה עד שישה חודשים, בדיוק כמו האפקט של בוטוקס כאשר הוא מוזרק באזור הפנים.
בניגוד לניתוח, או המסת בלוטות זיעה בלייזר ולחילופין שימוש בדריוניק, ניתן לפתור בעיות הזעה באמצעות בוטוקס בכל האזורים הבעייתיים. אנו מבצעים את הטיפול באזור בית השחי בלבד.
באזורים כמו גב, בטן וחזה לא ניתן לטפל בכל דרך או צורה והם אינם מוגדרים כהזעה מוקדית, אלא כהזעת יתר כללית (גם ניתוח או המסה של בלוטות זיעה בלייזר לא יכולים לטפל בבעיה זו).

כיצד מבוצע טיפול בהזעת יתר ומשך השפעתו באזורים השונים?

פתרון לבעיות זיעה באמצעות בוטוקס מבוצע יחסית בפשטות ובמהירות מרבית. להלן אופן ביצוע הטיפול בבית השחי: ישנן שתי גישות טיפוליות למניעת זיעה בבית השחי: האחת נעשית בצורה מבוקרת והשנייה נעשית ע"פ ניסיון הרופא המטפל.

בגישה המבוקרת

הרופא המטפל משתמש בעמילן וביוד שנמרח בבית השחי. כעבור זמן קצר ניתן לראות בבירור את הנקודות הבעייתיות מהן המטופל מזיע.
לאחר שהרופא (והמטופל) רואה את עקבות היוד הוא מבצע הזרקה של בוטוקס באמצעות מזרק בעל מחט דקה וקצרה ביותר לאזור הנגוע.
אין מדובר בזריקה אחת אלא במספר זריקות. כל ההליך אורך לא יותר מעשרים דקות ובמידת הצורך ניתן למרוח משחת אלחוש מסוג אמלה.

גישת הטיפול השנייה

על פי גישה זו מזריק הרופא על סמך ניסיונו במספר נקודות מבלי לבדוק מהיכן נובעת ההזעה. יש לבצע פגישת ביקורת בשתי הגישות ולכן אם עדיין לאחר הטיפול הראשוני מזיעים, מוסיף הרופא מספר זריקות כדי להשלים את הטיפול.
כמעט ואין תופעות לוואי בטיפול הזעת יתר בבית השחי (אדמומיות, נפיחות, שטף דם), ובכל מקרה הן חולפות תוך מספר שעות ועד ימים ספורים לאחר ההליך.
החזרה לשגרה היא מיד בתום הטיפול ואין הגבלות מיוחדות (ניתן להבחין בתוצאות כשלושה ימים לאחר ההזרקה, כאשר האפקט האופטימלי יתקבל כעשרה ימים עד שבועיים מיום הביקורת.

השאירו
פרטים
»

השאירו פרטים »

*בכפוף לתנאי השימוש והתקנון

לקבלת שיחה מנציג מלאו פרטיכם או חייגו – 2273*

דילוג לתוכן