|

השאירו פרטים

השאירו פרטים »

מילוי נפחים-חומצות היאלרוניות

באמצעות טכניקה פשוטה, ללא ניתוח וללא כאבים. מילוי הנפחים מאפשר לעור באזור גב היד להימתח וכתוצאה מכך לחשוף פחות את העצמות, הגידים והוורידים. ניתן לחזור לשגרה מייד עם סיומו. כל החומרים הם חומצה היאלורונית מצולבת שמחזיקים בין שנה ל-4 שנים. הידיים לאחר שעברו טיפול זה, נראות צעירות יותר מבלי לחשוף את דבר הטיפול או את גילן האמיתי.

מילוי גב כף היד באמצעות החומצה ההיאלורונית:

עם השנים, כפות הידיים שלנו הולכות ומאבדות מנפחן – רקמת השומן פוחתת, מסת השריר מצטמקת, העור הופך  לפחות לח, רפוי ומקומט וכתמי פיגמנטציה מופיעים עליו כתוצאה מחשיפה ממושכת לקרני השמש. ירידה בייצור קולגן ואלסטין כמו גם ירידה בכמות החומצה ההיאלורונית האחראית על לחות העור ומיצוקו הולך ופוחת כל אלה תוצאות של תהליך ההזדקנות הטבעי של גופנו בכלל, ושל כפות הידיים בפרט מדובר בהחדרת חומרי מילוי נספגים  על בסיס חומצה היאלורונית  באמצעות טכניקה פשוטה, ללא ניתוח וללא כאבים. הטיפול מאפשר לעור באזור גב היד להימתח וכתוצאה מכך לחשוף פחות את העצמות, הגידים והוורידים. ניתן לחזור לשגרה מייד עם סיומו. כל החומרים הם חומצה היאלורונית מצולבת  שמחזיקים בין שנה ל-4 שנים. הידיים לאחר שעברו טיפול זה, נראות צעירות יותר מבלי לחשוף את דבר הטיפול או את גילן האמיתי.

חומרים בעזרתם מתבצע הטיפול:

החומרים בעזרתם יתבצע הטיפול הם צמיגים ביותר, מבין כל חומרי המילוי הקיימים.
בדרך כלל הרופא ישתמש ברסטילן SUB Q, JUVIDERM VOLUMA או בחומר החדש הנכנס לאחרונה לשימוש – MACROLINE, בעזרתו אפשר גם לתקן שקעים לא רצויים בגוף, לבצע הגדלת חזה ללא ניתוח ולמלא ישבנים, במקום להשתיל שתלים מסיליקון.
החומרים מחזיקים בין שנה ל-4 שנים.

השאירו
פרטים
»

השאירו פרטים »

*בכפוף לתנאי השימוש והתקנון

לקבלת שיחה מנציג מלאו פרטיכם או חייגו – 2273*

דילוג לתוכן