תנאי שירות – ניתוחים פלסטיים אסתטיים

א. תנאים מסחריים

 

1. החברה וההתקשרות

קר שרותי רפואה בע"מ, להלן: "החברה" היא הצד המתקשר והמספק את השירות והיא נושאת באחריות הישירה ללקוח לכל עניין ודבר. 

2. הרופא המנתח להלן: "הרופא"

כל רופאי החברה, המנתחים ניתוחים פלסטיים, הינם כירורגים פלסטיים מומחים כמשמעת בפקודת הרופאים, ומוסמכים ע"י משרד הבריאות הישראלי.A
מידע גלוי על כל אחד מן הרופאים נמסר על ידי החברה החל באתר האינטרנט ועוד לפני זימון הלקוח לפגישת יעוץ.
למען הסר ספק, אין ללקוח התקשרות ישירה עם הרופא וזו מתקיימת עם החברה בלבד. 
שכר הרופא כלול במחיר הניתוח הכולל שהוסכם עם הלקוח.

3. חדר הניתוח – בית החולים

הניתוחים עצמם נעשים בחדרי ניתוח המאושרים ע"י משרד הבריאות. חדר הניתוח נבחר לפי העדפות המנתח. 
עלות השירות בחדר הניתוח כלולה במחיר הניתוח הכולל, שהוסכם עם הלקוח.

4. אשפוז

לכל ניתוח תקופת אשפוז מתאימה. 
עלות אשפוז זה כלולה במחיר הניתוח הכולל, שהוסכם עם הלקוח.
למרות האמור, ישנם לקוחות המעדיפים, מטעמי נוחות ושירות, להאריך את האשפוז מעבר לדרישות הרפואיות – חלק נוסף זה של האשפוז אינו כלול במחיר.

5. שתלים

עלות השתלים כלולה במחיר הניתוח, אלא אם כן הוסכם במפורש אחרת.

6. תרופות, תכשירים ואביזרים לאחר ניתוח

תרופות ותכשירים  וכן אביזרים לאחר ניתוח (כגון חזיית לחץ או חגורת בטן) אינם כלולים במחיר הניתוח.

7. ביטול הניתוח ביוזמת הלקוח: 

על הלקוח למסור הודעה על ביטול ניתוח מתוכנן, מכל טעם שהוא,  עד 48 שעות לפני מועד הטיפול. לאחר מועד זה, עשויים לחול עליו חיובים בשל ביטול זמן חדר ניתוח וביטול זמן מנתח ועד כ-50% מעלויות אלו.

8. התחיבות להשלמת תשלומים בכל מקרה

אי השגת תוצאה לשביעות רצונו של הלקוח ואף סיבוך של הניתוח אינם עילה לאי תשלום הניתוח במלואו, או לביטול הסדר תשלומים בכרטיס אשראי או בצקים או בכל הסדר אחר.

9. קבלת החזר מקופות החולים וחברות הביטוח: 

למעט אם הובהר אחרת, החברה איננה אחראית להחזר כספי מחברת ביטוח או ביטוח משלים, ככל שאלו משתתפים בעלות הניתוח והאחריות. הטיפול בהחזרים אלו הינם על הלקוח.

ב. הסכמה מדעת

10. טופס הסכמה + טופס הסכמה לטיפול מסוים

בנוסף לאישור מסמך תנאי שירות זה, הלקוח יידרש לחתום על טופסי הסכמה לניתוח ולהרדמה, הכולל מידע על סיכונים ייחודיים הקשורים לטיפול הספציפי .

11. טיפול בחירה ללא צורך רפואי

הניתוחים הפלסטיים רובם ככולם, ולפחות מרבית אלו שהחברה מציעה, נעשים לשם שיפור אסתטי ואינם נעשים מצורך רפואי.  כמו כל, ניתוח וטיפול רפואי פולשני אף הם כרוכים בסיכונים וסיבוכים, אמנם בהסתברויות נמוכות יחסית.

12. תאום ציפיות ותוצאות

רפואה וכירורגיה בפרט אינם מדע מדויק, וכך גם תוצאת הניתוח עשויה להיות בלתי צפויה ומשתנה מאדם לאדם.
בחלק מן המקרים התוצאה הסופית של הניתוח מתייצבת בהדרגה וניתן להעריכה רק כעבור כשנה, ממועד הטיפול.
על הלקוח להביא בחשבון כי התוצאה עלולה גם להיות שלא לשביעות רצונו, בין השאר ניתן למנות השגת יתר של התוצאה (מתיחת יתר, הגדלת יתר וכו) או תוצאה  חסרה או חלקית וכן אסימטריה והפרעות מתאר.
הטיפול האסתטי אינו עוצר את תהליכי ההזדקנות הטבעיים של גוף האדם והתהליכים שבגינם הלקוחות פנו לניתוח, ממשיכים להשפיע ולתת אותותיהם.

13. תופעות לוואי 

בין תופעות הלוואי הכלליות שלאחר ניתוח ניתן למנות כאב, אי נוחות, שטפי דם ונפיחות. 

14. צלקות

כמעט בכל מקרה, תוותרנה צלקות באזור בו יעשו חתכים ובד"כ אלו יהיו צלקות עדינות, מוחלקות ומוסתרות ככל האפשר. צורת הצלקות תלויה בסוג העור ובתכונות הריפוי שלו. יש מקרים בהם תתפתחנה צלקות קלואידיות הפורצות מעבר לגבולות החתך, היפרטרופיות (בולטות, אדומות ומגרדות לצמיתות) או שקועות רחבות ומכוערות. לרוב, לא ניתן לצפות הצטלקות כזו מראש.

15. סיבוכים

בין הסיבוכים הכלליים לאחר ניתוח ניתן למנות דימום, זיהום, הצטברות נוזלים (סרומה), היפרדות חלקית או מלאה של פצעי הניתוח, אבדן תחושה והגבלה בתנועה. 

16. שתל סינטטי

שימוש בשתל סינתטי המוחדר לגוף עלול לגרום לסיבוכים הבאים לרבות: זיהום, פליטה, או דחייה של השתל שיצריכו ניקוז או ניתוח להוצאתו; וכתוצאה מכך אי נוחות, כאב, ועיוות צורה. 
לא הוכח קשר בין החדרת שתל סינתטי והתפתחות מחלה סרטנית, תופעות ריאומטיות ועצביות המלוות מחלות של מערכת החיסון האוטואימוניות.  
הכנסת שתל, מכל סוג, עלולה לפגום ביכולת האבחון והזיהוי של ממצאים שאבחונם וזיהויים נעשה באמצעים רנטגניים; אלמלא יינקטו פעולות מיוחדות על ידי טכנאי הרנטגן, בשעת ביצוע ההדמיה.

17. הרדמה

ניתוחים פלסטיים כרוכים בהרדמה מקומית ובד"כ כללית, הרדמה הכרוכה אף היא בסיכונים, אמנם נדירים,  ובהם הפרעות בנשימה והפרעות בפעילות הלב, בעיקר אצל חולי לב וחולים עם הפרעה במערכת הנשימה. סיכון של נזק עצבי ו/או וסקולרי בהרדמה אזורית. 
מטופלים מעל גיל 70, הסובלים ממחלות כרוניות, מעשנים כבדים או סובלים מהשמנת יתר, יתבקשו להגיע לבדיקת הכנה עם הרופא המרדים, בדיקה זו עשויה להיות כרוכה בתשלום.

18. מדיניות צילומים

המנתח או חבר צוות מרפאות CARE מצלמים את האזור המנותח לפני ואחרי הניתוח ולעיתים גם תוך כדי הפעולה. הצילומים נעשים בכל העת תוך שמירה, ככל האפשר, של צנעת הפרט וחיסיונו. החברה רשאית להשתמש בצילומים שבהם מוסתרים הפנים ולא ניתן לזהות את הלקוח בפרסומים מדעיים ומסחריים.   

ג. לפני הניתוח

 

19. גילוי היסטוריה רפואית

למען בטיחות והצלחת הטיפול, על הלקוח לדווח, באופן מלא, על מחלות וניתוחים קודמים, טיפולים שעבר, נטילת תרופות; לרבות טיפולים תרופתיים הומאופטיים, משלימים ואחרים, טיפול נפשי פסיכולוגי או פסיכיאטרי ואלרגיות או רגישויות. הסתרה של פרטים אלו עשויה לפגום בתוצאות הניתוח או לסכן את הלקוח.

20. בדיקות לפני הניתוח 

באחריות הלקוח להשלים את הבדיקות הבאות לפני הניתוח באמצעות קופת החולים או באופן פרטי על חשבונו:

21. הכנה לפני ניתוח: 

בכל הניתוחים הפלסטיים, מומלץ להפסיק לעשן למשך שלושה שבועות לפני הניתוח ושלושה שבועות לאחריו.  בניתוחים מסוימים זוהי דרישה מחייבת. 
יש להפסיק השימוש בתרופות מדללות דם (מעכבות את מערכת הקרישה), כדוגמת אספירין, למשך שבועיים לפני הטיפול. הפסקת הטיפול בתרופות המדללות את הדם עבור הטיפול, קשורה בסיכון נמוך ליצירת קרישים במערכת הדם, העלולים לגרום לנזק גופני זמני או קבוע, כולל אירוע מוחי שיגרום שיתוק ו/או חסימת זרימת הדם לאיבר בגופי. 

22. הכנה ליום הניתוח

בניתוחים שיתבצעו בטשטוש או הרדמה כללית, חובה להיות בצום מלא שש שעות לפני מועד תחילת הניתוח. 
יש להסיר תכשיטים כולל פירסינג ומומלץ לא להביא חפצים יקרי ערך למרכז הרפואי – החברה או המרכז הרפואי לא יהיו אחראים לאובדן או גניבה של ציוד.

23. רכישת תרופות ותכשירים: 

על הלקוח לרכוש ולהצטייד בתרופות ובתכשירים הדרושים (על חשבונו או באמצעות קופת חולים), לפני הטיפול ולאחריו, בהתאם להנחיות המנתח. התרשלות בנטילת התרופות או מריחה של הקרמים, לפני ולאחר הטיפול, עלולה לפגוע בהצלחת הטיפול.

ד. לאחר הניתוח

 

24. המשך מעקב לאחר טיפול 

על הלקוח להגיע לבדיקות המעקב בהתאם להנחיות המנתח. אי הגעה אליהן עשויה לפגום בתוצאות הניתוח. בד"כ, המעקב ימשך עד כשלושה חודשים מיום הניתוח.  

25. סיבוכים שהחברה תישא במלוא עלותם

במקרים של סיבוך המחייב התערבות מיידית כגון דימום, או זיהום החברה תישא במלוא עלות חדר הניתוח, שכר המנתח והאביזרים הדרושים לפתרון מיידי ומלא של הבעיה.

26. תיקונים ועלות הטיפול בתיקונים

עלולים להיות מקרים שבהם התוצאה האסתטית לקוויה וסוטה מהתכנון בשל עיוות או אסימטריה, הקשורה במישרין לניתוח. במקרים אלו החברה והמנתח יבצעו  את הניתוח המתקן במחירי עלות. 
החברה תישא בעלות שכר המנתח לניתוח המתקן, והלקוח יישא במחיר חדר הניתוח, האשפוז ושתלים חלופיים, ככל שידרשו.
טיפול תיקון בתנאים מיוחדים אלו, מבוצע רק כאשר סיבתו המפורטת למעלה והצורך בו מוסכם גם על המנתח ובתוך שנה בלבד, מיום הניתוח.

27. ביטוח אחריות מקצועית – קיצור תקופת ההתיישנות לשנתיים מיום הניתוח

ללקוח ידוע כי לחברה ולרופא ביטוח אחריות מקצועית (למען הבהירות מוסבר כי הביטוח מכסה טענות בגין רשלנות מקצועית של החברה והמנתח).
מובהר כי ביטוח זה  כולל תנאי המגביל (בהתקיים תנאים מסוימים) את הזכות  לכיסוי עד לשנתיים מיום ביצוע הניתוח.
לאור האמור החברה והרופא מסכימים לנתח ולטפל במטופל רק בכפוף להסכמתו של המנותח כי כל תביעה שתהיה לו ככל שתהיה לו, תוגש לא יאוחר מאשר שנתיים מיום הניתוח.

28. חובת דיווח על בעיה לאחר הטיפול 

בכל מקרה שבו מתעוררת בעיה דחופה או שאינה דחופה, לאחר הניתוח, יש ליצור קשר מיידי עם החברה והמנתח. רצוי להימנע מכל טיפול באזור הניתוח, אלא בתאום עם הרופא המנתח. 

29. טיפול ע"י רופא אחר

טיפול באזור המנותח ע"י גורם רפואי שלא מטעם החברה, במיוחד טיפול במוקדי חירום שאינם מכוונים ומודעים לצרכים האסתטיים של הלקוח, עלול להביא לפגימה בתוצאות הניתוח ושלא תהיה באחריות החברה והמנתח.

30. חובת טיפול בהתאם להנחיות המנתח 

מובן כי על הלקוח לפעול בהתאם להנחיות המנתח, בין השאר: הימנעות מחשיפה לשמש, טיפולים משלימים כגון עיסויים, העזרות באביזרים, מריחת משחות ונטילת תרופות.  אי ביצוע הנחיות אלו עלול לפגום בתוצאות הניתוח.

פתיחת תפריט נגישות
×

הצהרת נגישות

 רמת נגישות האתר

האתר מונגש בעזרת תוספי נגישות ועריכת קוד האתר בהתאמה להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט כמפורטים כאן>  WCAG 2.0  לרמה  AA.

כיצד ההנגשה באתר עובדת ?
באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת את פתיחת כפתורי ההנגשה. יש לבחור את הנושא המבוקש בתפריט ולהמתין לטעינת הדף.

מה נמצא בתפריט ההנגשה ?

משוב
במידה ונתקלתם בחלק ממבנה ו/או תוכן האתר, אשר מגביל את נגישותכם אליו,
אנא כתבו אלינו לכתובת דוא"ל  Accessibility@care.co.il

הבהרה
אנו עושים מאמצים ככל הניתן על מנת לאפשר גלישה נגישה בכל דפי האתר.
אנו בתהליך מתמשך ובמאמצים לשפר את נגישות האתר באופן מיטבי , ככל האפשר.
יתכן ויתגלו באתר דפים שההנגשה בהם טרם הושלמה, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים על מנת להנגיש אותם.
אנו ממשיכים במאמץ מתמיד לשפר את רמת נגישות האתר ,וזאת על מנת לאפשר שימוש באתר לכלל הגולשים, לרבות אנשים עם מוגבלויות.