|

השאירו פרטים

השאירו פרטים »

מערכת הלייזר החדשה בישראל

רוב מכשירי הלייזר להסרת משקפיים הינם טובים ובטוחים ובכולם ניתן יהיה להשיג תוצאות טובות למדי, שיאפשרו לכם להיפטר בביטחון מהמשקפיים ולבצע תיקוני ראייה. אולם, עדיין יש הבדלים בין מכשיר לאחר בפרטים הקטנים ובכל מיני איכויות קצה.

רשת מרפאות Care Laser רכשה לאחרונה את מערכת הלייזר החדשה בישראל : Wavelight refractive suite מבית ALCON וזאת בכדי להבטיח תוצאות מרביות ואת הטיפול המקצועי ביותר.

מערכת זו מורכבת משני מכשירי לייזר:

F200 – מכשיר לייזר מתקדם שבעזרתו מבצעים את שלב יצירת החלון הטיפול בניתוחים מסוג INTRALASIK. מכשיר זה מתאפיין ברמת דיוק גבוהה ביותר עד לרמת מיקרום ( מיקרון = אלפית המילימטר ).

מכשיר זה מאפשר לרופא המנתח דיוק מקסימאלי על עובי המתלה.

מכשיר הלייזר Wave Light EX500 מתוצרת חברת Alcon נחשב לאחד מהמכשירים המתקדמים ביותר בעולם ומשמש עבור טיפולי ה- LASIK ו- PRK. המכשיר מאושר על ידי ה FDA- ומשרד הבריאות הישראלי. מדובר בדגם החדיש ביותר של המכשיר, המופעל בארץ, בעל מהירות הקרן המהירה ביותר (500 פעימות לשנייה) וחמישה מימדי מעקב עין. כחלק מהשירות המקצועי של מרפאות Care Laser, אנו משתמשים בפרופיל 'Wave Front optimized'  כפרופיל השיוף, עבור כלל המטופלים, בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. על פי הנתונים ממחקרי ה-FDA, פרופיל טיפולי זה, השיג את התוצאות הטובות ביותר לעומת, תוצאות פרופיל ה-Custom Ablation-, המבוצעות במרכזים אחרים בישראל. בנוסף, פרופיל ה Wave Front מתאפיין באחוז התיקונים מהנמוכים בעולם ( 2%לעומת 3%), וזאת על פי דיווחי תיקונים של טיפולים שנעשו במכשירים אחרים. יתרה מכך, הטיפול גם מונע כמעט לחלוטין בעיות של הילות, סנוורים, קשיים בראיית לילה, יובש ותופעות לוואי אופייניות לשיטות קודמות.

השאירו
פרטים
»

השאירו פרטים »

*בכפוף לתנאי השימוש והתקנון

לקבלת שיחה מנציג מלאו פרטיכם או חייגו – 2273*

דילוג לתוכן